Wednesday 30 April 2014

HARI ULANGTAHUN PALAPES KE - 49 TAHUN



Markas Kompleks Latihan PALAPES UM -
PDL PALAPES Laut dan Darat Universiti Malaya telah terlibat sepenuhnya dalam Majlis Hari Ulang Tahun PALAPES yang ke - 49.

Majlis tersebut telah disambut dengan meriah dan gahnya di padang kawad kompleks PALAPES UM dengan pasukan pancaragam serta persembahan dari PALAPES Darat. Sambutan tersebut telah dirasmikan oleh Naib Canselor Universiti Malaya. Turut meraikan pegawai-pegawai dari KD Sri Klang serta Pegawai dan Jurulatih PALAPES Universiti Malaya.

Kemeriahan majlis tersebut terserlah dengan gimik perasmian serta kawad hormat daripada PDL yang terlibat di hadapan tetamu kehormat.

Hari yang cerah dengan panas mentari pada hari tersebut tidak mengganggu gugat semangat mereka yang berada di padang kawad. Sedaya upaya berlatih untuk menunjukkan hasil persembahan yang terbaik di hadapan Naib Canselor serta VIP yang hadir.

Majlis Ulang Tahun PALAPES yang ke - 49 kemudiannya di akhiri dengan majlis potong kek di dalam dewan makan markas PALAPES UM serta dimeriahkan dengan persembahan- persembahan mantap dari PDL UM.

Perarakan masuk padang


Naib Canselor UM


Dif-dif kehormat

Naib Canselor buat pemeriksaan baris 

Gimik Perasmian Hari Ulang Tahun ke - 49

Perarakan keluar padang

Pasukan Pancaragam

persembahan Hakka


Majlis Jamuan 

Kek Ulang Tahun 



Persembahan semasa jamuan berlangsung



No comments:

Post a Comment